نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آوازۀ برند بررسی تأثیر آوازۀ برند بر نگرش مشتریان به برند با نقش میانجی اعتماد عاطفی و شناختی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 166-186]
  • آینده‌نگاری شناسایی پیشران‌های کلیدی در توسعۀ گردشگری استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 31-53]

ا

  • اثربخشی ارزیابی رضایتمندی شهروندان ایلامی از قابلیت‌ها و اثربخشی پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 54-72]
  • اخلاق کاری تأثیر هوش معنوی و هوش عاطفی مدیران بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی اخلاق کاری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان ایلام) [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 77-116]
  • ارزش‌های خانوادگی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در میزان ارزش‌های خانوادگی دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ شهر ایلام در سال تحصیلی1397-1398 [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 28-56]
  • ازدواج خویشاوندی نگرش نسبت به ازدواج با خویشاوند در افراد دارای صفحۀ اینستاگرام در استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 7-27]
  • استان ایلام شناسایی پیشران‌های کلیدی در توسعۀ گردشگری استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 31-53]
  • استان ایلام بررسی تأثیر بازاریابی فرهنگی بر عملکرد مشتریان در صنایع دستی استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 138-165]
  • اعتماد شناختی بررسی تأثیر آوازۀ برند بر نگرش مشتریان به برند با نقش میانجی اعتماد عاطفی و شناختی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 166-186]
  • اعتماد عاطفی بررسی تأثیر آوازۀ برند بر نگرش مشتریان به برند با نقش میانجی اعتماد عاطفی و شناختی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 166-186]
  • الگوی سنی ازدواج واکاوی علل تغییر الگوی سنی ازدواج روستاییان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 148-171]
  • ایران مهاجرت ساکنان پشتکوه به عراق در دورۀ قاجار و پهلوی و تحلیل اقدامات صورتگرفته برای بازگشت آنان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 172-204]
  • ایلات کرد واکاوی علل و عوامل سیاست جابه‌جایی کردها در دورۀ شاه عباس اول [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 7-30]
  • ایلام نگرش نسبت به ازدواج با خویشاوند در افراد دارای صفحۀ اینستاگرام در استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 7-27]
  • ایلام نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در میزان ارزش‌های خانوادگی دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ شهر ایلام در سال تحصیلی1397-1398 [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 28-56]
  • ایلام برآورد تابع تولید آموزش در استان ایلام: رویکرد رگرسیون چندکی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 57-76]
  • ایلام طنز در رباعیات جلیل صفربیگی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 117-147]
  • ایلام واکاوی علل تغییر الگوی سنی ازدواج روستاییان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 148-171]
  • ایلام پدیدارشناسی وضعیت فرهنگ کار در بین جوانان استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 205-237]
  • ایلام ارزیابی رضایتمندی شهروندان ایلامی از قابلیت‌ها و اثربخشی پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 54-72]
  • ایلام وضعیت اقتصادی، اجتماعی و جمعیتی سالمندان استان ایلام در 4 دهۀ گذشته [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 96-117]
  • اینستاگرام نگرش نسبت به ازدواج با خویشاوند در افراد دارای صفحۀ اینستاگرام در استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 7-27]

ب

  • بازاریابی فرهنگی بررسی تأثیر بازاریابی فرهنگی بر عملکرد مشتریان در صنایع دستی استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 138-165]
  • بستر فرهنگی پدیدارشناسی وضعیت فرهنگ کار در بین جوانان استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 205-237]
  • بی‌فرزندی بررسی و تحلیل دلایل کم‌‌میلی زنان به فرزندآوری [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 118-137]

پ

  • پارک جنگلی چغاسبز ارزیابی رضایتمندی شهروندان ایلامی از قابلیت‌ها و اثربخشی پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 54-72]
  • پهلوی مهاجرت ساکنان پشتکوه به عراق در دورۀ قاجار و پهلوی و تحلیل اقدامات صورتگرفته برای بازگشت آنان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 172-204]
  • پیشران شناسایی پیشران‌های کلیدی در توسعۀ گردشگری استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 31-53]

ت

  • تابع تولید آموزش برآورد تابع تولید آموزش در استان ایلام: رویکرد رگرسیون چندکی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 57-76]
  • تک‌فرزندی بررسی و تحلیل دلایل کم‌‌میلی زنان به فرزندآوری [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 118-137]
  • توسعه پدیدارشناسی وضعیت فرهنگ کار در بین جوانان استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 205-237]

ج

  • جوانان واکاوی علل تغییر الگوی سنی ازدواج روستاییان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 148-171]
  • جوانان پدیدارشناسی وضعیت فرهنگ کار در بین جوانان استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 205-237]

خ

  • خانواده بررسی و تحلیل دلایل کم‌‌میلی زنان به فرزندآوری [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 118-137]

د

  • دانش‌آموزان نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در میزان ارزش‌های خانوادگی دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ شهر ایلام در سال تحصیلی1397-1398 [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 28-56]
  • درّۀ هُلیلان موره‌کن: شواهدی از گروه‌بندی‌های درون منطقه‌ای دورۀ مفرغ میانۀ زاگرس مرکزی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 73-95]
  • دورۀ مفرغ میانه موره‌کن: شواهدی از گروه‌بندی‌های درون منطقه‌ای دورۀ مفرغ میانۀ زاگرس مرکزی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 73-95]

ر

  • رباعی طنز در رباعیات جلیل صفربیگی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 117-147]
  • رضایت‌مندی شهروندان ارزیابی رضایتمندی شهروندان ایلامی از قابلیت‌ها و اثربخشی پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 54-72]
  • رگرسیون چندک برآورد تابع تولید آموزش در استان ایلام: رویکرد رگرسیون چندکی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 57-76]

ز

  • زاگرس مرکزی موره‌کن: شواهدی از گروه‌بندی‌های درون منطقه‌ای دورۀ مفرغ میانۀ زاگرس مرکزی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 73-95]
  • زنان بررسی و تحلیل دلایل کم‌‌میلی زنان به فرزندآوری [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 118-137]

س

  • ساختار سنی وضعیت اقتصادی، اجتماعی و جمعیتی سالمندان استان ایلام در 4 دهۀ گذشته [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 96-117]
  • سالمندی وضعیت اقتصادی، اجتماعی و جمعیتی سالمندان استان ایلام در 4 دهۀ گذشته [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 96-117]

ش

  • شاه عباس واکاوی علل و عوامل سیاست جابه‌جایی کردها در دورۀ شاه عباس اول [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 7-30]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در میزان ارزش‌های خانوادگی دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ شهر ایلام در سال تحصیلی1397-1398 [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 28-56]

ص

  • صفربیگی طنز در رباعیات جلیل صفربیگی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 117-147]
  • صفویه واکاوی علل و عوامل سیاست جابه‌جایی کردها در دورۀ شاه عباس اول [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 7-30]
  • صنایع دستی بررسی تأثیر بازاریابی فرهنگی بر عملکرد مشتریان در صنایع دستی استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 138-165]

ط

  • طنز طنز در رباعیات جلیل صفربیگی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 117-147]
  • طنز اجتماعی طنز در رباعیات جلیل صفربیگی [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 117-147]

ع

  • عراق مهاجرت ساکنان پشتکوه به عراق در دورۀ قاجار و پهلوی و تحلیل اقدامات صورتگرفته برای بازگشت آنان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 172-204]
  • عملکرد کارکنان تأثیر هوش معنوی و هوش عاطفی مدیران بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی اخلاق کاری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان ایلام) [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 77-116]
  • عملکرد مشتریان بررسی تأثیر بازاریابی فرهنگی بر عملکرد مشتریان در صنایع دستی استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 138-165]

ف

  • فرهنگ کار پدیدارشناسی وضعیت فرهنگ کار در بین جوانان استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 205-237]

ق

  • قابلیت‌ها ارزیابی رضایتمندی شهروندان ایلامی از قابلیت‌ها و اثربخشی پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 54-72]
  • قاجار مهاجرت ساکنان پشتکوه به عراق در دورۀ قاجار و پهلوی و تحلیل اقدامات صورتگرفته برای بازگشت آنان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 172-204]

گ

  • گذار جمعیت وضعیت اقتصادی، اجتماعی و جمعیتی سالمندان استان ایلام در 4 دهۀ گذشته [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 96-117]
  • گردشگری شناسایی پیشران‌های کلیدی در توسعۀ گردشگری استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 31-53]
  • گروه‌بندی‌های درون منطقه‌ای موره‌کن: شواهدی از گروه‌بندی‌های درون منطقه‌ای دورۀ مفرغ میانۀ زاگرس مرکزی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 73-95]

م

  • مدرنیته واکاوی علل تغییر الگوی سنی ازدواج روستاییان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 148-171]
  • مشتریان بررسی تأثیر آوازۀ برند بر نگرش مشتریان به برند با نقش میانجی اعتماد عاطفی و شناختی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 166-186]
  • مهاجرت واکاوی علل و عوامل سیاست جابه‌جایی کردها در دورۀ شاه عباس اول [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 7-30]
  • مهاجرین پشتکوهی (ایلامی) مهاجرت ساکنان پشتکوه به عراق در دورۀ قاجار و پهلوی و تحلیل اقدامات صورتگرفته برای بازگشت آنان [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 172-204]
  • موره‌کن موره‌کن: شواهدی از گروه‌بندی‌های درون منطقه‌ای دورۀ مفرغ میانۀ زاگرس مرکزی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 73-95]
  • میک‌مک شناسایی پیشران‌های کلیدی در توسعۀ گردشگری استان ایلام [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 31-53]

ن

  • نگرش نگرش نسبت به ازدواج با خویشاوند در افراد دارای صفحۀ اینستاگرام در استان ایلام [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 7-27]
  • نگرش برند بررسی تأثیر آوازۀ برند بر نگرش مشتریان به برند با نقش میانجی اعتماد عاطفی و شناختی [دوره 22، 72.73، 1400، صفحه 166-186]

ه

  • هوش عاطفی تأثیر هوش معنوی و هوش عاطفی مدیران بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی اخلاق کاری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان ایلام) [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 77-116]
  • هوش معنوی تأثیر هوش معنوی و هوش عاطفی مدیران بر عملکرد کارکنان با نقش میانجی اخلاق کاری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان ایلام) [دوره 22، 70.71، 1400، صفحه 77-116]